Anyukám már régóta szeretett volna meglátogatni, amire végre a hétvégén sor is került. Apa sajnos nem tudott jönni szóval a hugival jöttek ketten. Eléggé izgult mivel ez volt az első repülése, de nagyon élvezte. 🙂 Mivel jómunkásember vagyok, 😀 meg szeret a főnök ezért a 100 ezres szobát ingyen kaptam nekik, reggelivel, sőt még én is velük ehettem.

Szerencsére nagyon jó idő volt, tiszta tavasz, meg király volt az egész, de az biztos, hogy én Londont többet senkivel nem vagyok hajlandó végigjárni. 😀 Első nap bejártuk a “szokásos” útvonalimat Buckingham Palota (rengeteg ember, pont őrségváltás volt), Hyde Park, Trafalgar Tér, Westminster Apátság (szánalmasnak tartom, amikor egy templomba belépőt kell fizetni…), Parlament, London Szeme, Szent Pál Katedrális, Millennium Híd anyának nagyon tetszett minden, meg mindent jól megnézett, nem úgy, mint mi szoktuk. 😀 A hotelért is odáig voltak, este pedig elmentünk egy hangulatos étterembe vacsorázni. Úgy voltunk a hugival, hogy nem fogjuk a pénzt semmire sajnálni anyuci el lesz kényeztetve. 😀

Másnap olyan helyekre mentünk ahol még én sem voltam. A Camden Townba kezdtük (ott már voltam párszor mondjuk) ahol vasárnaponként utcai vásár van meg az egész nagyon hangulatos, kissé elvont, művész városrész, nekem olyan Amszterdam és Koppenhága Cristiania negyede feeling ötvözve. Aztán British Múzeumnál folytattuk, hatalmas, gyönyörű épület és az valami elképesztő, amit az angolok a világ minden tájáról összelopkodtak. (sajnos így van, erre én nem lennék olyan büszke…) Hatalmas csarnokok plafonig pakolva felbecsülhetetlen értékű dolgokkal a világ minden tájáról. De most minden ellenszenvem ellenére is érdemes megnézni, de arra legalább 2 nap kéne. Szóval mi csak végigfutottuk én leginkább a múmiákra voltam kíváncsi. Amúgy ami pozitívum, hogy a belépő ingyenes, mint nagyon sok más Londoni múzeumba. A következő állomás a Monument volt amit szintén régóta meg akarok nézni, az 1666-os nagy londoni tűzvész emlékére emelték, a 3 napon át tartó tűzben a kőépületeken kívül London nagy része elpusztult. Ennek a tetejéről van elvileg az egyik legszebb kilátás Londonra és a London Szemével összehasonlítva kifejezetten olcsó, csak a két gyönyörűség, akikkel voltam nem voltak hajlandóak megtenni 345 lépcsőfokot az egész napos járkálás után, szóval egyedül én sem mentem fel.  Innen csak egy megállóra van a Tower és Tower Bridge, a várak szerelmeseként nekem ez a kedvencem Londonban. Kiskoromban mindig várban akartam lakni, mondjuk, még lakhatok. 😀 A vár sajnos az orrunk előtt bezárt szóval azt is máskor kell megnéznem. Mielőtt visszajöttünk volna Brentwoodba, útba esik Stratford ahol amúgy az olimpia lesz és ahol nem rég nyitott ki Európa legnagyobb bevásárlóközpontja ahova be akartunk nézni. De sajnos ott se volt sok időnk, mert vasárnap este levén az is bezárt. Este vacsora a hotelben, az üvegházban, a kollégám hozta volna sorba ingyen a piákat, de anya megvétózta az ötletet. 😀

Harmadnap pedig Brentwoodot mutattam meg neki, bár azon nem sok minden van, végigsétáltunk a High Streeten (kb. minden város főutcáját így hívják), aztán meg ajándékvásárlás a bevásárlóközpontban. Tényleg jó kis hétvége volt, hasonlított a gyerekkorunkra, amikor még sok családi utazáson voltunk, csak apa hiányzott. De remélhetőleg lesznek még ilyenek a jövőben és mi fogjuk tudni a hugival vinni anyát meg apát szebbnél szebb helyekre, nem pedig fordítva. 🙂 Anya is megnyugodott, hogy jó helyen vagyok, szeretnek és jóban vagyok itt is minden munkatársammal. Mondjuk már mindegy, mert nem sokáig leszek itt, bár azt még mindig nem tudom hova tovább!? A jövő héten mindenesetre hazaugrom pár napra, mert a drágaságom engem kért nőnapra és hát én meg szeretek kielégítő lenni… 😀

Hozzászólások
  1. […] Londonba. Aznap még ott is várost néztek, bár inkább tesóm környékére korlátozódva, mert London főbb nevezetességeit ugye 3 éve együtt megnéztük. Mivel anyát nem lehetett leállítani, hogy ne főzzön valamit, ezért még hétfőn […]

  2. […] vittük őket, amit karácsonyi ajándékként kaptak meg. Anyát már korábban reptettük Angliába és Írországba, amit apa akkor a repülés miatt passzolt. Ezért gondoltuk, hogy ha hónapokkal […]

Hozzászólás